Cei ce fug de America lui Trump
Economia Spaniei prosperă în bună parte datorită imigranților din America de Sud. Mulți dintre ei sunt lucrători fără acte, în sectoare precum îngrijirea persoanelor, agricultura și turismul. În contextul în care guvernul acordă statut legal unui număr de 500.000 de migranți, va schimba noua lege viața lui Mildred, Diana și Luz, femei care sunt deja bine integrate în Spania?