Zwierzęta w zoo31 min
W 2025 roku w ogrodzie zoologicznym w Norymberdze zabito dwanaście zdrowych pawianów — z powodu braku miejsca. Wydarzenie to wywołało falę oburzenia i protestów. Władze zoo jednak tłumaczą, że uśmiercenie nadliczbowych zwierząt jest konieczne - programy hodowlane służą ochronie zagrożonych gatunków, jednak przestrzeń w ogrodach zoologicznych jest ograniczona. Reportaż z lektorem.