Upadek małych firm31 min
Kiedy duża fabryka upada, wszystko wokół zaczyna się sypać. W Harzgerode w Niemczech 580 osób boi się, że straci pracę w jedynym dużym zakładzie w okolicy. W angielskim Stoke-on-Trent ludzie od lat patrzą, jak znika przemysł porcelanowy, a wraz z nim sklepy, domy i całe dzielnice. Oto historie tych, którzy zostali — i nie wiedzą, co dalej...