Re: When Companies Go Under
Small businesses are finding it tough at the moment with many filing for bankruptcy across Europe. In Stoke-on-Trent in the English Midlands, the ceramics industry is in crisis with pottery producers closing their doors. Small companies in Germany are also feeling the pinch with many closing down for good, with far-reaching consequences for local communities.