Sudan: Zapomniana wojna25 min
Z dala od pierwszych stron gazet, zdominowanych przez wojnę w Ukrainie i konflkt na Bliskim Wschodzie, w Sudanie toczy się krwawa wojna domowa między siłami rządowymi a RSF, organizacją paramilitarną. Ponad dwa miliony Sudańczyków uciekło z kraju, a kolejne osiem milionów stało się uchodźcami wewnętrznymi.