Sudan: The Forgotten War25 min
Since 15 April 2023 war in Sudan has been plunged the country into a major humanitarian crisis. The ongoing conflict between the Sudanese army and the RSF paramilitary group has led to thousands of casualties and countless acts of rape and violence.