Korea Południowa: walka z nękaniem38 min
W 2023 roku ponad 60 tysięcy uczniów padło ofiarą nękania w szkołach w Korei Południowej. Dwukrotnie więcej niż pięć lat wcześniej. W tym samym roku, Pyo Ye-rim, jedna z ofiar nękania, złamała tabu i opowiedziała o swoim doświadczeniu. Reportaż z lektorem.