Włochy: ocaleńcy z Lampedusy30 min
Co roku migranci uratowani przez Vita Fiorina spotykają się na Lampedusie. W katastrofie przepełnionej łodzi zginęło 370 osób, udało się ocalić 155. 47 z nich uratował Vito Fiorino, rybak, który przypadkowo przepływał niedaleko miejsca wypadku.