Berlin: wykluczeni mieszkańcy31 min
W stolicy Niemiec jedna czwarta dzieci żyje w ubóstwie. Dzielnica Marzahn-Hellersdorf jest jednym z najbiedniejszych rejonów Berlina. Co trzeci młody mieszkaniec nie ukończył szkołu. Szanse na awans społeczny są więc co najmniej niewielkie. Ale niektórzy ludzie nie godzą się z tym losem i walczą o swoje miejsce w społeczeństwie.