Drugie życie maltretowanych zwierząt
Niedaleko Chartres Patrick prowadzi zoo-schronisko dla zwierząt z trudną przeszłością. Mieszkają tu małpy z laboratoriów, emerytowane tygrysy z cyrków. Zwierzęta źle traktowane, porzucone, niepełnosprawne lub będące przedmiotem przemytu.