Madagaskar: strażnicy lasu24 min
Plemię Mikea jest mało znane opinii publicznej i pomijane podczas światowych konferencji. Ta ostatnia grupa koczowniczych łowców-zbieraczy z Madagaskaru jest jedną z najbardziej odizolowanych na świecie. Nie mają imion, nigdy nie widzieli samochodu i nie używali pieniędzy. Jest ich mniej niż 2000, a ta liczba ciągle się kurczy. Dokument z lektorem.