Re: Kontrowersje wokół szynki iberyjskiej
Znana na całym świecie szynka iberyjska jest dumą wielu Hiszpanów i Hiszpanek. Swój wyjątkowy smak zawdzięcza żołędziom, które jedzą czarne świnie, z których robi się szynki. Jednak kulisy produkcji szynki iberyjskiej pozostawiają wiele do życzenia.