Grecka wyspa pełna wraków30 min
W 1943 roku niemiecka armia najechała grecką wyspę Leros. Dziś wody wokół wyspy pełne są wraków okrętów, barek i łodzi z czasu bitwy. Jedyni w wodach wokół Normandii jest ich więcej. Jak przekazać pamięć o tym wydarzeniu po 80 latach?