Morze Marmara na skraju katastrofy31 min
W położonym między Dardanelami a Bosforem Morzu Marmara zaczyna brakować tlenu z powodu rosnącego zanieczyszczenia wód, zmian klimatu i rozrostu alg. Czy można jeszcze uratować ten delikatny ekosystem?