Rowerowi piraci drogowi31 min
Mieszkańcy miast porzucają samochody i przesiadają się na rowery. To dobra wiadomość dla natury, gorsza dla pieszych. W dużych miastach jak Berlin i Amsterdam dochodzi do coraz poważniejszych kolizji rowerzystów z pieszymi. Czy cykliści czują się bezkarni i pędzą po chodnikach niczym kierowcy wyścigowi?