Re: Bicycles - A Danger to Pedestrians?
More cyclists on the streets of European cities is good news for easing traffic and fighting air pollution. But it is bad news for pedestrians with an increase of accidents involving walkers and bicycles. Ignoring red lights, zebra crossings, are cyclists just too reckless? A report from the bike-friendly cities of Amsterdam and Berlin.