42 - odpowiedź na prawie wszstko
Kiedy kogoś krzywdzimy, musimy się liczyć z karą, która nas za to spotka. Ma ona skłonić do refleksji i poprawy. To tyle, jeśli chodzi o teorię. A jak jest w praktyce? Badacze wskazują, że źle stosowane kary mogą mieć dokładnie odwrotny skutek i prowadzić do większej liczby przestępstw. Film z lektorem.