42- odpowiedź na prawie wszystko
Większość ludzi dosyć wcześnie czuje, czy pociągają ich kobiety, czy mężczyźni. Ale czy takie preferencje to rzecz permanentna? A co jeśli nasz pociąg do określonej płci może się zmieniać na przestrzeni lat? Film z lektorem.