Po co nam rodzeństwo?28 min
Jaki wpływ ma na nasze życie fakt, że jesteśmy najstarsi lub najmłodsi z rodzeństwa? A co z jedynakami? Nasi bracia i siostry wspierają nas — i bardzo często irytują. Jak można zbudować dobrą relację z rodzeństwem? Czy zależy ona od włożonej pracy, czy determinuje ją biologia?