Czy naprawdę można wyprać mózg?25 min
CIA próbowała to zrobić, próbują też przywódcy sekt – a nowoczesne neurotechnologie są bliskie, by faktycznie umożliwić taką kontrolę. Co to jednak oznacza dla naszej wolności? Czy ludźmi naprawdę da się zdalnie sterować? Gdzie przebiega granica między wpływem a manipulacją? I jak możemy bronić się przed ingerencją innych w nasz świat myśli?