42: răspunsul la (aproape) orice
Este posibil să reformatăm creierul ca și cum ar fi un simplu calculator? CIA-ul a încercat să facă asta, precum și liderii unor secte; fără succes. Dar se pare că neurotehnologia modernă e pe cale să reușească. Unde se oprește influența și unde încep controlul și manipularea? Și cum putem împiedica persoanele rău intenționate – sau mașinile – să ne manipuleze gândurile, lumea noastră interioară?