Is Brain Washing Possible?25 min
Is it possible to ‘reboot’ a human brain like we can for a computer? A dream for some and a nightmare for most people, this episode of 42 looks at the science on the subject. AndiIf we can put the human mind back to ‘factory settings’ what does this mean for our freedom as individuals?