Imposter Syndrome30 min
Many artists and creative people feel like imposters. From Billie Eilish to Tom Hanks, lots of famous and respected people have doubts as to whether they deserve their success. Are we all just faking it until we make it? Twist investigates imposter syndrome in a world where appearances matter perhaps too much.