Andres Campo
A charismatic musician on the Spanish scene, Andres Campo has been gradually establishing his international reputation. Resident DJ at the legendary Florida 135 club since 2012, he now performs all over the world. His releases on the Drumcode and Filth On Acid labels combine groove, acid and a resolutely personal touch. This first appearance at Sónar marks a milestone in his career.