Brandt Brauer Frick
Masters of propulsion, repetition and space, this classically-trained acoustic techno trio first came together in 2008. Since then, they've travelled from minimal electroacoustics to orchestral rave and back, always in time and often with a dash of dry humour behind their propulsive compositions.