Międzypokoleniowa trauma30 min
Jak trauma przechodzi z pokolenia na pokolenie? Jakie piętno odciska na dzieciach i wnukach? Sprawdzamy z artystami, którzy a pomocą sztuki przełamują strach przed bolesną przeszłością. Jednym z nich jest Barry Falk, brytyjski fotograf, który poszukuje ech żydowskich społeczności w Polsce i Ukrainie.