Intergenerational Trauma
How can artists incorporate psychological wounds and intergenerational trauma into their work? Twist finds out by speaking to British photographer Barry Falk, French DJ and performer Christelle Oyiri, German artist Serkan Sarier and Palestinian writer Atef Abu Saif.