Bulgarian elections: a gamechanger?
The Bulgarian elections were a landslide for Progressive Bulgaria meaning Rumen Radev will be the country’s next prime minister. Will this clear victory mean that Bulgaria will leave behind the political instability of the last five years and be able to fight endemic corruption? And what does his election win mean for Europe?