Nowi gospodarze alpejskich schronisk30 min
Rozwinięta sieć austriackich alpejskich schronisk górskich cierpi na brak personelu. Coraz mniej osób decyduje się na ich dzierżawę i obsługę turystów. Jednak są tacy, którzy z miłości do natury i gór decydują się na porzucenie miejskiego życia.