Re: My New Life as an Alpine Hut Warden
The Austrian network of Alpine huts provide a bed and a warm meal to mountaineers. But there is a shortage of hut wardens to run these unique refuges which is hard work. But two couples have decided to take the plunge and start a new life working in the spectacular scenery of the Austrian Alps.