Pakistan odrzuca Afgańczyków13 min
W listopadzie pakistańskie władze rozpoczęły zakrojoną na szeroką skalę operację odsyłania afgańskich migrantów i migrantek, które nie mają aktualnych dokumentów. Czy jednak te osoby mają do czego wracać? Dokument z lektorem.