Re: Rosyjscy obdżektorzy
W 2022 r. filmowiec z Monachium przyjął do swojego mieszkania trzech rosyjskich uchodźców. Stanowczo sprzeciwiają się wojnie prowadzonej przez Władimira Putina i odmawiają służby wojskowe. Mieli nadzieję, że emigracja do Niemiec będzie dla nich początkiem nowego życia, ale rzeczywistość okazała się o wiele bardziej skomplikowana. Dokument z lektorem.