42 - odpowiedź na prawie wszystok
Dorośli śmieją się średnio 20 razy dziennie, a dzieci nawet 500 razy. Ale gdzie są granice humoru, a zaczyna się terytorium rzeczy, z których nie powinniśmy się śmiać? I dlaczego wrażliwości w tej kwestii mogą być tak różne? Wersja z lektorem.