What's So Funny?27 min
Adults laugh 20 times a day, children up to 500 times. But where does humour begin and end? And why does someone find something funny that makes no one else laugh? Humour is eminently subjective and depends very much on the context. So can we give a general and definitive answer to the question What is funny? Behavioural psychologist Peter McGraw tackles the question.