Korupcja: zło konieczne?27 min
Korupcja istniała zawsze, mimo wielu prób jej wyeliminowania. Kolosalne sumy pieniędzy wykorzystywane “poza obiegiem” przyprawiają wiele osób o dreszcze. Ale jest też inny punkt widzenia: korupcja może być nieodzowną siłą napędową gospodarki, potrzebną do rozwoju rynków i społeczeństwa. Ile w tym prawdy? Wersja z lektorem.