Corupția este un rău necesar?27 min
Corupția face parte din viața noastră de la începutul timpurilor, înghițind sume colosale de bani. Cum putem scăpa de ea odată pentru totdeauna? Corupția este uneori prezentată drept "ulei în roțile economiei". Putem avea o societate fără corupție?