WestBam
WestBam has been one of the leading figures in electronic music since the 1980s. An avant-garde and innovative personality on the German techno and house scene, he is not only a musician but also a visionary who has permanently transformed German club culture and propelled techno into the mainstream. In addition to his numerous productions, he has also written a book and inspired generations of musicians.