WestBam
Jako prekursor i innowator niemieckiej sceny house i techno, przez ponad trzy dekady wywierał ogromny wpływ na muzykę elektroniczną. WestBam jest nie tylko muzykiem, ale także wizjonerem, który trwale zmienił niemiecką kulturę klubową i wprowadził techno do mainstreamu, inspirując całe pokolenia muzyków.