Richie Hawtin: DEX EFX X0X
DJ and producer Richie Hawtin is one of the leading lights of electronic music, with a career spanning more than twenty-five years. In his own words, "the whole art of techno is to make the machines disappear". This techno visionary is a regular at Barcelona's Sónar and returns this year with a new show, DEX EFX X0X.