Charly Lownoise
Whether performing as part of the duo Mental Theo in the 1990s or solo today, Charly Lownoise brings generations together with his high-energy music and unique vibes. This legend of happy hardcore and Nature One is the author of iconic tracks such as ‘Wonderful Days’, which have long enjoyed cult status.