Jane Austen
Jane Austen’s writing is acclaimed for its subtle observation and characteristic irony. With multiple screen adaptations of her classic novels such as “Pride and Prejudice" and “Emma”, the Austen phenomenon shows no signs of abating. This documentary delves into the life and work of the English regency writer at the 250th anniversary of her birth.