Albania: robotnice w pułapce szybkiej mody31 min
W albańskich fabrykach tysiące kobiet szyją ubrania i produkują obuwie dla europejskich marek – pod presją czasu i za pensje, które często nie wystarczają na życie. Aktywistki walczą o prawa pracownicze i niezależne związki zawodowe, podczas gdy zakłady konkurują o zamówienia poprzez jak najniższe koszty.