Albania: capcana fast-fashion pentru muncitoare
În fabricile din Albania, mii de femei produc haine și încălțăminte pentru branduri europene, contra cronometru și pe salarii adesea insuficiente pentru un trai decent. Activistele luptă pentru drepturile angajaților și sindicate independente, în timp ce fabricile își dispută comenzile reducând costurile la minimum.