Re: Albania - Women Working in Fast Fashion
In Albania, millions of women work in the textile industry as seamstresses. Pay is low and conditions can be bad. Whilst unions and activists want better rights, factories try and produce garments destined for the European market at the lowest possible price. Who will pay the bill for fast fashion in Europe?