Wybory prezydenckie w Polsce zwalczających się plemion
18 maja odbędzie się pierwsza tura wyborów prezydenckich w Polsce. Poprzedzająca ją kampania jest kolejnym polem starcia dwóch przeciwstawnych wizji: liberalnej i konserwatywnej. Wojna polsko-polska trwa w najlepsze, choć każdy z kandydatów ma na sztandarach obietnicę jej zakończenia.