Polish presidential election: A country divided
The Polish presidential election will be held on 18th May. The ongoing electoral campain has seen new clashes between supported of the conservative PiS party and the liberal Civic Platform. It's so intense that Polish people are calling it the Polish-Polish war given how much it is dividing society.