Artroza: nadzieja na nowe leczenie31 min
Zwyrodnienia kolan są jednymi z najczęstszych problemów ze stawami. Powodują ogromny ból i utrudniają codzienne życie. Ulgę mogą przynieść zarówno naturalne metody, jak i nowoczesna medycyna. Lodowe kąpiele, krioterapia, specjalne ćwiczenia czy przeszczep chrząstki z nosa do kolana: co naprawdę działa w walce z artrozą? Dzięki nowym metodom niemożliwe wydaje się dziś możliwe.