Artrita, tratamentele viitorului31 min
Ce se poate face pentru a calma durerile articulare? Artrita este o afecțiune care afectează multe persoane în Europa, dar cu ajutorul băilor cu gheață, crioterapiei, exercițiilor fizice sau chiar al transplanturilor de celule din cartilajul nazal, o viață fără durere este posibilă.