Hiszpania: Gniew mieszkańców po powodzi31 min
Po najgorszej katastrofie naturalnej w najnowszej historii Hiszpanii, katastrofalnych powodziach błyskawicznych w regionie Walencji, mieszkańcy spontanicznie pomagają powodzianom. W przeciwieństwie do służb, które nie tylko ociągają się z przyjazdem, ale również nie wydały na czas ostrzeżeń.