Re: Freak Floods in Valencia
The worst natural disaster in Spain in recent years hit on 29 October 2024. Torrential rain in the region led to devastating floods that overwhelmed many towns and villages. With more than 220 people dead, local people are angry at the authorities for not providing proper warning.